Motiváció, valamint táplálkozás tippek nemcsak PCOS- és pajzsmirigybetegeknek

Legyőzöm a genetikát!

Bemutatkozás

2019. február 09. - i.kriszta

dsc_0421_levagott.jpgSzervusz! 

Istovics Krisztina vagyok, vele született PCOS és Hashimoto Thyreoiditis (pajzsmirigy alulműködés) beteg. Ha sorstársam vagy, nem kell bemutatnom e betegségeket, elég annyi, hogy mindkettő, egyenként is elhízással jár. Jómagam is világéletemben elhízott voltam, gyerekként, tiniként, és a huszas éveim elején is, mégis sportos megjelenést, és életmódot alakítottam ki magamnak.

Hogyan? Akaraterővel, kitartással, diétával és sporttal természetesen. Nem fogyókúrázom, életmódot váltottam, igazából több lépcsőben, az előzményekről később olvashatsz még.

Röviden: A blogomat motivációnak és segítségnek szánom. Motiválnám a hozzám hasonló betegségekkel küzdőket, megmutatnám, a genetika nem minden, a vágyott testalkat elérhető! Ha nekem sikerült, akkor neked is fog! Csak akarnod kell. A motiváció mellett pedig tanácsokat és mindennapi praktikákat szeretnék megosztani veled étrenddel és mozgással kapcsolatban. Az évek alatt begyűjtött tudásomat, tapasztalatomat szeretném összeszedni, és elérhetővé tenni. Én csak magamra számíthattam, neked általam könnyebb lesz! Ha te fejedben is eldőlt, változtatni szeretnél az alakodon, és nem kifogásokat keresel, csak tanácstalan vagy, és nem tudod, hogyan indulj el, akkor itt a helyed! Hagyd, hogy segítsek! Megosztom veled azt az akaraterőt, és kitartást, ami engem jellemez, motiválni foglak, és ellátlak hasznos tippekkel és infókkal. Ha pedig kérdésed van, vagy szeretnéd, hogy személyes levélváltásokkal mentoráljalak, írj nekem bátran a "Kapcsolat" menüpont alatt megadott címen.

Alapvetően 3 témában posztolok majd: A VERSENYFELKÉSZÜLÉS topikban a jelenlegi célomért folytatott küzdelmet kísérheted végig, mely a verseny után címet vált majd (MINDENNAPOK-vagy valami hasonló lesz-), és mindig az aktuális kihívásaimmal foglalkozik majd. Ezzel foglak motiválni! ;-) A másik kettő tudásmegosztó jelleggel a "TÁPLÁLKOZÁS", illetve a "MOZGÁS" témakörében támadt gondolataimat, és ismereteimet öleli fel. Ezenfelül kapsz majd "mit-hogyan?" tippeket, diétás recepteket (gasztro cimkével ellátva), és megosztom veled mentoráltjaim fejlődéseit, hogy általuk még több motivációt nyerj. A blog felépítéséről és topikjairől bővebben olvashatsz "A BLOGRÓL" c. fejezet alatt.

Hasznos olvasást, sikeres életmódváltást kívánok! Mától pedig legyen ez a mottód: Legyőzöm a genetikát!

Üdv,

Kriszta

 

Amit tudnod kell, hogy nem vagyok dietetikus, sem orvos, vagy edző. Tehát nem szakember vagyok, hanem egy közületek. Amit leírok általános tudás, illetve saját tapasztalat, és amiről nincs információm, arról nem fogok posztolni. Hülyeségeket egész biztosan nem találsz majd, de az előfordulhat, hogy átirányítalak olyan honlapra, ahol elmélyítheted ismereteidet az adott témában.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://legyozomagenetikat.blog.hu/api/trackback/id/tr9214616232
süti beállítások módosítása